KitKat Chunky Peanut Butter 42 g x 36 sztuk KARTON
KitKat Chunky Peanut Butter w czekoladzie 42 g x 36 sztuk
Paluszek waflowy (19,2%) pokryty kremem arachidowym (19%), w mlecznej czekoladzie (61,8%). Podaruj sobie chwilę przerwy na doładowanie energii z KitKat Chunky. Baton KitKat Chunky Peanut Butter to wyjątkowe połączenie chrupiącego wafelka i pysznej mlecznej czekolady, z dodatkiem wyśmienitego kremu o smaku masła orzechowego. Odpowiedni rozmiar, by zafundować sobie zastrzyk energii w dowolnym miejscu i czasie, w przepysznym smaku. KitKat od 1935 roku sprawia, ze przerwy są pysznie czekoladowe. Do produkcji batonów KitKat wybierane są tylko najwyższej jakości ziarna kakao, w 100% z certyfikowanych i zrównoważonych upraw wspieranych przez program Nestle Cocoa Plan. Czas na przerwę, czas na KitKat!
Baton Nestlé KitKat Chunky Peanut Butter: - zapewnia szybki i przepyszny zastrzyk energii - to pyszny chrupiący wafel pokryty rozpływającą się w ustach mleczną czekoladą i kremem o smaku masła orzechowego - ma idealny rozmiar, dzięki któremu możesz zaspokoić głód w dowolnym miejscu i czasie - nie zawiera sztucznych barwników, aromatów i konserwantów - KitKat to pierwsza na świecie KitKat to najbardziej znana marka słodyczowa Nestle na świecie. Wyjątkowe połączenie kruchego wafelka i mlecznej czekolady sprawia, że KitKat to idealny baton na każdą przerwę. Czas na przerwę, czas na Kit Kat!
AUKCJA DOTYCZ 36 SZTUK PRODUKTU
KitKat Chunky Peanut Butter w czekoladzie 42 g
Składniki:
cukier;odtłuszczone mleko w proszku;tłuszcz kakaowy;pasta z orzechów arachidowych (12%);miazga kakaowa;tłuszcz palmowy;mąka pszenna;tłuszcz mleczny;preparat serwatkowy w proszku (z mleka);emulgator (lecytyny);sól;aromaty;substancja spulchniająca (węglany sodu)
Wartości odżywcze:
- Wartość energetyczna: 2246 kJ / 538 kcal
- Tłuszcz: 31.20000
- Kwasy tłuszczowe nasycone: 16.10000
- Węglowodany: 52.80000
- Cukry: 45.30000
- Białko: 10.40000
- Błonnik: 2.20000
- Sól: 0.65000
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.